Doprava a platba - Autokoberce-zubri.cz

Doprava na adresu

Česká pošta

Online sledování balíku České pošty ►

Balík Do ruky - nejdelší strana max. 100cm - od 165 KČ

  • Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
  • Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
  • Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

Zásilková služba PPL - od 95 KČ

On-line sledování balíku PPL ►

PPL rozváží zboží až do váhy 30 kg, ve všední dny od 8:00 do 18:00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služby PPL je email a sms ohledně doručení, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

Zásilková služba GLS - od 95 KČ

On-line sledování balíku GLS ►

GLS rozváží zboží až do váhy 40 kg, ve všední dny od 8:00 do 18:00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služby GLS je email a sms ohledně doručení, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

U řidiče GLS můžete zaplatit v hotovosti nebo kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží.

 

Výdejní místa

Adresa prodejny: Horní 847, 756 54 Zubří

Po-Pá: 7:00-11:00 13:00-15:30

Kudy se k nám dostanete

Na hlavní světelné křižovatce v Zubří (ve směru z Valašského Meziřící odbočte doleva, ve směru od Rožnova p. R odbočte doprava) odbočte do centra. Poté pokračujte cca 2,5 km rovně po hlavní silnici. Následně se bude na levé straně nacházet bývalá prodejna Coop (Jednota). Zde naleznete i naši prodejnu.

 

Česká pošta

Balík Na poštu - nejdelší strana max. 100cm - od 149 KČ

Mapa výdejních míst Česká pošta ►

Online sledování balíku České pošty ►

  • Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
  • V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
  • Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

Balík do balíkovny - maximální rozměry 70cm x 50cm x 50cm - od 65 KČ

Mapa výdejních míst Balíkovna ►

Online sledování balíku Balíkovna ►

  • Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.
  • Hmotnost balíku může být až 20 kg
  • Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

Jak to funguje:

  1. Jako způsob dopravy si vyberete Výdejní místo WE|DO POINT. Zvolíte si pobočku uloženky, na kterou má být zboží doručeno
  2. Vyberte způsob platby.
  3. Objednáte
  4. Dokončíte objednávku
  5. Během pár minut Vám přijde potvrzovací email.

Předání zásilky na výdejní místo:

  1. Zásilky podáváme na podací místo WE|DO POINT každý den.
  2. Na hlavním podacím místě v Praze 9 je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo.

Vyzvednutí zásilky zákazníkem:

  1. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí. (Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, po domluvě lze sjednat i jiný termín)
  2. Zákazník má možnost vyzvednout zásilku po předložení sms kódu, který obdrží.
  3. V případě že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti nebo kartou.

 

Jak to funguje:

  1. Jako způsob dopravy si vyberete Výdejní místo Zásilkovna. Vyberte způsob platby.
  2. Objednáte
  3. Zvolíte si pobočku uloženky, na kterou má být zboží doručeno
  4. Dokončíte objednávku
  5. Během pár minut Vám přijde potvrzovací email.

Předání zásilky na výdejní místo:

  1. Zásilky podáváme na podací místo v Zubří každý pracovní den.
  2. Na hlavním podacím místě v Praze 9 je zásilka zpracována pro rozvoz na Vámi zvolené výdejní místo.

Vyzvednutí zásilky zákazníkem:

  1. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí. (Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, po domluvě lze sjednat i jiný termín)
  2. Zákazník má možnost vyzvednout zásilku po předložení sms kódu, který obdrží.
  3. V případě že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti nebo kartou.

 

Přehled možností platby

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

Hotově – dobírkou

Při přebírání zboží od doručovatele nebo na výdejních místech – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli nebo na výdejních místech.

Platební kartou

Pouze při osobním vyzvednutí zboží na výdejních místech nebo u řidiče zásilkové služby.

Platba kartou online

Zaplatíte kartou online prostřednictvím platební brány.

Převodem předem na účet

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme platební údaje.

 - Č. účtu pro platby z České repubiky:

2401574995/2010

 - IBAN pro SEPA platby v eurech ze Slovenska (platbu je nutné zadat v měně EUR jako SEPA platbu, v opačném případě Vám bude účtován poplatek)

CZ9620100000002401574995

Při platbě převodem předem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)