Všechny autokoberce, koberce do kufru a vany do kufru skladem u nás nebo u dodavatele.

 


DOPORUČUJEME:

Autopříslušenství, Autokoberce, Vany do kufru

Autokoberce, vany do kufru, autopříslušenství, autovýbava, autokosmetika, autochemie, nářadí...

 


Poškozená zásilka, chybějící zboží

… dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)

Kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře nebo emailem, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. Tuto skutečnost je nutné nahlásit do 24 h od převzetí balíku. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

… je dodávka mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) a obsah zásilky (neporušenost zboží) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Česká Pošta

oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.



Zásilková služba

oznamte v den doručení

 

… jste si vyzvedli zboží osobně v Zubří nebo na dalších výdejních místech a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost vyplněním kontaktního formuláře a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta.

 

OTcxYmF